اجاره ویلا با استخر و جکوزی شمال کد 7303

جای دنج با موقعیت مکانی عالی
دسترسی سریع و اسان به فروشگاه رفاه ، رستوران، سوپر مارکت، نانوایی
فاصله از دریا 500 متر

قیمت اعلام شده مربوط به روزهای عادی و تا سقف ظرفیت نرمال (5 نفر) میباشد و قیمت در روز های آخر هفته، تعطیلات، مناسبت ها، ایام نوروز و یا نفرات بیش از ظرفیت نرمال، افزایش می یابد.
هزینه هر نفر اضافه بر ظرفیت نرمال شبی 150 هزار تومان
آخرین ویرایش: 1 سال و 7 ماه و 5 روز قبل
تاریخ درج آگهی: 5 سال و 5 ماه و 6 روز قبل

درخواست با موفقیت ثبت شد

درخواست شما با موفقیت برای آگهی دهنده این ملک ارسال شد و ایشان با شما تماس خواهند گرفت.در صورت عدم تماس ایشان، ملک دیگری را انتخاب نمایید.

چشم انداز

0913310XXXX
پنج شنبه 04 فروردین 1401
ویلا بسیار نامناسب بود.
اولا که ویلا در هربدره بود نه محمود آباد.
به هیچ عنوان جا برای پارک دو ماشین نیست.
بوی تعفن دستشویی و حمام آدم رو دیوونه میکنه بسیار بوی بدی میده و اینم بدونین اصلا شبیه به عکسایی که گذاشتن نیست.
صندلی های درب و داغون تو حیاط خلوت رو که دیگه نگم براتون.
0919095XXXX
جمعه 02 آبان 1399
سلام من و خانواده ام به مدت 3 روز در این ویلا اقامت داشتیم که میتونم بگم از هر لحاظ عالی بود ،کم و کسری نداشتیم و با توجه به استخر و جکوزی بزرگ و حیاط زیبایی که داشت بیشتر وقتمونو تو ویلا گذروندیم،فروشگاه و دریا هم خیلی نزدیک بود،منطقه دنج و آرومی داشت و نظافت منزل کاملا رعایت شده بود👍🏽
سلام نظر لطف شماست . خوشحالیم که بهتون خوش گذشته. به امید دیدار
smile
0921127XXXX
یکشنبه 23 شهریور 1399
محوطه ویلا بسیار دنج و سرسبز بود، استخر و جکوزی تمیز و بزرگ بود، داخل خونه تمیز و مرتب بود و وسایل های اشپزی نو بودند. در کل راضی بودیم
ممنون از آقای عباسی عزیز و محترم
سلام ممنونم مهندس جان. امیدوارم مجدد زیارتتون کنیم
0919474XXXX
دوشنبه 10 شهریور 1399
سلام ما در تاریخ 26 مرداد در این ویلا اقامت داشتیم، از برخورد و شخصیت میزبان هرچه بگویم کم گفتم. ویلا بسیار تمیز و کامل ضدعفونی شده بود. استخر با نور لایت ابی بسیار دلربا بود. خانواده ما از این سفر نهایت لذت رو برد . خواستیم تمدید کنیم یک شب که از شانس ما روز بعد رو جناب عباسی رزرو داده بودند. این ویلا با توجه به قیمت مناسب و دسترسی خوب به دریا و فروشگاه به دیگران پیشنهاد میشود.
یاسر عباسی
سلام. سپاس از شما. رضایت مهمانان عزیز در اولویت کاری ما قرار داره. به امید دیدار مجدد
0912922XXXX
شنبه 08 شهریور 1399
ما از 23 مرداد به مدت 2 شب این ویلا رو رزرو کرده بودیم، فوق العاده تمیز و مرتب، استخر و جکوزی بزرگ بود، محیط دنج و سرسبزی داشت
تو شرایط کرونا نظافت برای ما خیلی مهم بود که خداروشکر همه چیز تمیز و ضدعفونی شده بود،حتی ملحفه های نو برای ما آوردن وظرف های آشپزخانه نو و کامل بود، میزبان بسیار شخص محترم و متشخصی بود. انشالله باز هم قسمت بشه مزاحمشون میشیم
یاسر عباسی
سرکار خانم خوشحالیم که راضی بودید و ممنونم از ثبت نظرتون داخل سایت، با افتخار در خدمت شما خواهیم بود
angry
0912259XXXX
سه شنبه 07 مرداد 1399
سلام.
من به همراه خانواده ام مورخ چهار مرداد ماه 99 این ویلا رو به مدت دو شب اجاره کردیم. متاسفانه این ویلا بر خلاف عکس هایی که ازش میبینید اصلاً اون چیزی نیست که فکر میکنید. حیاط کاملاً بهم ریخته و کثیف.... داخل خود ویلا فوق العاده کثیف بود. سیستم سرمایشی به شدت ضعیف بود. یخچال ویلا کلاً خراب بود که باعث شد مواد غذایی ما فاسد بشه..... آب استخر به شدت کدر بود خلاصه به خدمتتون عرض کنم ما بعد از دوساعت مجبور شدیم با میزبان تماس گرفتیم و ویلا رو به ایشون پس دادیم و مبلغ یک شب رو کامل بهشون پرداخت کردیم و جای دیگه رو تهیه کردیم ولی برخورد ایشون با ما خوب بود و ایشون خودشون انسان شریفی هستن.
یاسر عباسی
دوست عزیز که این کامنت رو گذاشتی من به چهار نفر اجاره داده بودم شما با خودت مهمان اضافه اوردی و شدین 10 نفر و سه تا خانواده که از همون اول دنبال کنسل کردن بودید بخاطر دوخوابه بودن ویلا، بهتون گفتم با لباس داخل استخر نرید رنگش کدر میشه گوش ندادید، بهتون گفتم دمای یخچال رو دست نزنید گوش ندادید ، بهتون گفتم وقتی داخل حیاط میاین در خونه باید بسته باشه تا داخل خنک شه و با کولر ابی فرق داره، گوش ندادید، در تراس پشت ، در ورودی ویلا، در ورودی استخر همرو باز گذاشتی به خودتم گفتم اون لحظه، بعد انتظار داری ویلا خنک شه وسط تابستون؟! میگی دو ساعت موندی در حالیکه تا ساعت 10 شب تشریف داشتی، پدر اب استخر رو دراوردی، کل خونه رو کثیف کردی، ده بار منو کشوندی تا ویلا و هر سری نصفتون داخل استخر بود، بعد انتظار داری مبلغ یک شب رو ندی ؟! لطف کردم بهت بجای اینکه ازت خسارت بگیرم پول شب دوم رو برگردوندم!!! غیر از این هم کامنت میذاشتی متعجب میشدم!