اجاره ویلا دوبلکس ساحلی شمال کد 4438

2 اتاق در 2 طبقه
160 متر

این ویلا در محیطی کاملا آرام و دنج در منطقه ای خلوت با ساحلی زیبا واقع شده است
دو طبقه به صورت دوبلکس -طبقه اول سالن اشپزخانه به همراه میز بیلیارد و فوتبال دستی
در طبقه دوم اتاق خواب ها و تراس بزرگ روبه دریا با میز چهارنفره میباشد
سرویس بهداشتی در هر دوطبقه فعال است .
دسترسی به مراکز خرید و مرکز شهر و با فاصله کوتاهی با شهرک خانه دریا واقع شده است.

قیمت اعلام شده مربوط به روزهای عادی و تا سقف ظرفیت نرمال میباشد و قیمت در روز های آخر هفته، تعطیلات، مناسبت ها، فرق میکند.
آخرین ویرایش: 6 سال و 2 ماه و 28 روز قبل
تاریخ درج آگهی: 6 سال و 2 ماه و 27 روز قبل

درخواست با موفقیت ثبت شد

درخواست شما با موفقیت برای آگهی دهنده این ملک ارسال شد و ایشان با شما تماس خواهند گرفت.در صورت عدم تماس ایشان، ملک دیگری را انتخاب نمایید.

چشم انداز

بخش های مرتبط

دیدگاه مسافران

چهارشنبه 01 خرداد 1398
سلام بنده برای تولدم با همسرم این ویلا رو انتخاب کردیم، موقعیت ویلا خوب هستش اما داخل ویلا خیلی کثیف هستش، تلویزیون خراب بود و فوتبال رو از دست دادیم، مبل ها بسیار کثیف بود، این ویلا اصلا برای خانواده مناسب نیست
از اسفند ماه این ویلا رو دیگه اجاره ندادم واقعا نمیدونم چی بگم
جمعه 10 اسفند 1397
من تازه از مسافرت برگشتم. خواستم اولین کاری که میکنم نظر دادن راجع به این ویلا باشه. ما از اقامتمون بسیار بسیار راضی بودیم. ویلا امن و تمیز و حتی از عکسها بهتر بود. راستش به خاطر یک کامنت منفی کمی نگران بودم ولی همه چیز بهتر از توقع بود‌. از سایت ویلاجار و سرکار خانم وثوقی سپاسگذارم
پنج شنبه 02 اسفند 1397
سلام
موقعیت ویلا بسیار عالی
از خانم وثوقی همچنین کادرشون کمال تشکر رو دارم
یکشنبه 14 بهمن 1397
سلام واسه کسایی که میخوان برن این ویلا باید بگم از نظر موقعیتی فوق العادست و همه چی دم دسته. کلا یه مشکلات کوچیکی بود که البته قابل حله و خود خانم وثوقی عزیز پیگیری میکنن. فقط مشکل اصلیمون لوکیشن روی سایت بود که اشتباه بود که با صبر و حوصله ی خانم وثوقی بعد از 1ساعت تونستیم ویلارو پیدا کنیم که امیدوارم سایت ویلاجار درستش کنه.
جمعه 20 مهر 1397
ما دو روز ویلا رو اجاره کردیم. گول عکسها رو نخورید. همه جا کثیفه مخصوصا سرویس بهداشتی و آشپزخانه. مبلها به شدت کثیف هستند، طوری که روشون رو مبلی کشیدن که معلوم نشه. ملافه ها بسیار کثیف بودن. واقعا اینکه یه ویلای سطح پایین رو با یه میز بیلیارد به قیمت بالا اجاره بدن ته بی انصافیه
مهمان محترم
سعی میکنم کوتاه جواب بدم. اولا که اگه ویلا کثیف بود شما به هیچ وجه نباید تحویل میگرفتید. ما از ملافه های سفید هتلی استفاده میکنیم که کوچکترین لک مو یا کثیفی رو نشون میده. فرمودید سرویس کثیف بوده، شیر الات بخاطر سطح رطوبت بالا رسوب میگیره مطمئن باشید بعد از هر مسافر با مواد بهداشتی شسته میشه. چرا بعد از استفاده و گرفتن مهمونی اعتراض کردید؟! من رفتار شما رو نادیده گرفتم ولی ناچار شدم امروز پاسخ شما رو بدم. بخاطر رنگ روشن مبلها روکش مبل‌ بسیار تمیز و شیکی انداخته شده که مرتب تعویض و ماهی چندبار شسته میشه. این هم بخاطر اینه که معمولا مهمانان با لباس و‌ مایوی خیس مبل رو لک‌ میکنن و به خاطر رعایت بهداشت بعد از هر مهمان همراه با ملافه‌ها شسته میشه. ما از بهترین مبلمان ترکیه ای استفاده کردیم. هر روز نمیشه مبل رو شست و‌ تعویض کرد. بنابر این چاره نیست. این ویلا ساحلی و خصوصی است و نظم و ترتیب و مدیریتش به خود مهمونا بستگی داره. متاسفم که مجبورم گاهی مسائل غیر اخلاقی و بی نظمی مهمانان عزیز رو اینجا جواب بدم.
چهارشنبه 04 مهر 1397
با سلام👋 اول از همه مرسی از سایت خوب ویلاجار که انقدر راحت ویلاها رو در دسترس گذاشته و دوم اینکه میخواستم تشکر کنم از خانوم وثوقی، بابت محبتی که داشتن و ویلا رو دراختیار ما گذاشت. ما حدودا سه چهار باری میشه اومدیم اینجا، هر بار، دو سه روز موندیم و اینکه محیط کامل دنج و ساکت، بدون هیچ مزاحمتی میشه موزیک گوش داد (سر صدا هم کنید مزاحمتی برا کسی ندارید)، ویوو بالکن عالیه، فاصله تا سوپر مارکت با ماشین 2min. تا ساعت 8 اینا دکه اونجا هم بازه‌. ساحل تمیزی هم رو بروش هست، کلا مکان جوون پسندانیه👌❤ اینکه اومدن بد تعریف کردن قابل درک نبود برام، چون چندین بار ک ما رفتیم همه چیز عالی بوده. انشالله این ماه هم میریم🙋🏻‍♂️ باز هم کلی تشکر❤
یکشنبه 25 شهریور 1397
سلام
من این ویلا رو سه شب رزرو کردم و پول یک شبو واریز کردم خانم وثوقی زنگ زدن و گفتن مشکلی پیش آمده و باید پولتو برگردونیم و من باورم نشد و قبول نکردم و این خانوم یکسره فریاد می‌زد توی تلفن که منو قانع کنه با برخورد بسیار بد بلاخره در اون تاریخ اونجا بودیم و زمان تحویل کسی نبود به ما کلید بده از ساعت دو تا چهار منتظر شدیم تا کلید آوردن وقتی رفتیم داخل محیط بسیار تاریکی بود کل نور مخفیاش که تو عکس بود کار نمی‌کرد دو تا لامپ داشت بقیش شکسته بود اتاق بالا لامپ و کولر نداشت گفته بودن دو تا تلویزیون داره طبقه بالا تلویزیونش برداشته بودن و از همه بدتر آبگرمکن خراب بود و دوش آب شکسته بود و تازه به فکر تعمیر افتاده بودن خلاصه خیلی اذیت شدیم طوری که نشد بمونیم چون حتی آبش بوی بدی میداد و قابل خوردن نبود فرنگی‌ خراب بود و از همه بدتر برخورد بسیار بسیار بد خانوم وثوقی بود که مسئولیت پذیر نیستن و یکسره بامسافر در بحث و دعوا هستن
* موجود نیست *
مهمان محترم با وجود پر تناقض بودن صحبتاتون مجبور هستم، که جوابگو باشم. من بعلت مسایلی که پیش آمده بود، زنگ زدم و درخواست کردم که سفرتون کنسل کنید، شما گفتید ما میایم چادر میزنیم! چاره ای نبود و‌همه مشکلات خوشبختانه حل شد بغیر از تلویزیون اطاق خواب که سوخته بود و قابل تعمیر نبود،تغییر ولتاژ برق بصورت ناگهانی باعث‌خرابی چند تا وسیله شده بود. ازجمله برق پکیج که باعث خاموش شدن ابگرم‌کن شده بود و سوختن لامپها که بمحض اطلاع، من پرسنل را فرستادم که گفتید مزاحم شدن و اجازه ندادید که بیاد لامپ عوض کنه و‌ابگرمکن ری استارت کند، از اب ایراد گرفتید! که اب شهری و‌لوله کشی هست. معمولا برای نوشیدن همه از اب معدنی استفاده میکنن البته این عمومی هست و موردی نیست که غالبا ذکر نمیشه مگر اینکه سوال بشه. مشکل دیگه تاخیر در تحویل ویلا بود، که طبق صحبتهای که شد گفتید که رسیدید رفتید دریا و اطلاع ندادید وقتی از شنا برگشتید اعلام کردید اومدید و تحویل گرفتید در هر حال مشکلات بود ولی قابل حل! رفتن برق و خاموش شدن ابگرمکن مسایل بود که یک‌مسافر خسته و ایراد گیر کلافه میکرد و‌ متاسفانه من موفق به راضی کردن شما نشدم
یکشنبه 25 شهریور 1397
ما این ویلا رو سه شب اجاره کردیم ولی متاسفانه خیلی اذیت شدیم آبگرمکن خراب بود. آبش قابل خوردن نبود. دوش حمام شکسته بود. کولر یکی از اتاق های بالا نداشت. لامپ ها شکسته بود. سرویس بهداشتی و حمام یکی بود و بسیار کثیف یک کلام طوری بود که من ساعت اولی که رفتیم اونجا گشتیم دنبال یه ویلا دیگه. و متاسفانه صاحب ویلا اصلا با ما همکاری نکردن. لطفا تجربه منو بذارید تا مسافران دیگه آگاهی داشته باشند
* موجود نیست *
من جواب شما رو در کامنت بالا که گذاشتید جواب دادم. لطفا با تلفن و خطهای دبگه پیام نزارید
0937981XXXX
دوشنبه 17 اردیبهشت 1397
ما اینجا اقامت داشتیم همه چیز خوب و مرتب و دقیقا مشابه عکس ها بود. ویو واقعا عالیه. هیچ مشکلی نداشتیم. ممنون