ویلایی

ویلا دوبلکس دو خواب،یک مبل تختخواب شو و ٣ سرویس دارد
تمام امکانات کامل
تراس بزرگ با دید ویو زیبا به دریا
میز صندلی ۶ نفره و باربیکیو(منقل)و...
****************************
نزدیک به مراکز خرید و فروشگاههای برند
فروشگاه های مواد غذایی (کوروش، جانبو و مارکت های بزرگ)
بستنى کاله و نعمت
شیرینی الف و لیلى...
رستوران هاى بسیار عالى (شاندیز و ...)
نزدیک به فروشگاه خانه و کاشانه، تونل و ایران کتان
نزدیک به مجموعه زیبای دیدی DD، نارنجستان، هتل مروارید خزر و پاساژ اکسین

***
زمان تحویل ویلا ساعت ١٤ و ساعت خروج ١٢ ظهر میباشد.

لطفاً یک ساعت قبل از رسیدن به ویلا از طریق تماس تلفنى جهت هماهنگى و تحویل ویلا اطلاع دهید.

جهت رزرو در روزهاى عادى مبلغ یک شب بیعانه دریافت و هنگام تحویل ویلا تسویه کامل صورت میگیرد.
***
گروه خانه دارى ثابت بوده و ویلا قبل از ورود مهمان جدید نظافت و همچنین ضد عفونى میشود.

لطفاً هنگام اقامت انتقاد و پیشنهاد خود را اعلام کنید تا بتوانیم با کیفیت بهترى به شما مهمان گرامى سرویس دهى کنیم و هرگونه نقص و خرابى احتمالى را به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت رفع کنیم.

با تشکر

برای استعلام قیمت نوروز 1403 لطفا تماس بگیرید
قیمت اعلام شده مربوط به روزهای عادی و تا سقف ظرفیت نرمال میباشد و قیمت در روز های آخر هفته، تعطیلات، مناسبت ها، ایام نوروز و یا نفرات بیش از ظرفیت نرمال، افزایش می یابد.

براى رزرو میتوانید از طریق واتساپ در ارتباط باشید.
لطفاً هنگام رزرو دقت بفرمایید شرایط کنسلى بسیار سختگیرانه میباشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ☎️
آخرین ویرایش: 10 روز قبل
تاریخ درج آگهی: 4 سال و 5 ماه و 21 روز قبل

درخواست با موفقیت ثبت شد

درخواست شما با موفقیت برای آگهی دهنده این ملک ارسال شد و ایشان با شما تماس خواهند گرفت.در صورت عدم تماس ایشان، ملک دیگری را انتخاب نمایید.

چشم انداز

angry
0915103XXXX
چهارشنبه 12 خرداد 1400
زنگ آیفون درب هم خراب بود، درست مثل قفل درب حمام و سرویس ... هیچکدوم نه دمپایی داشت نه مواد شوینده ...هیچکدوم از اتاقها هم کولر نداشت . فوتبال دستی هم داغون بود و دو ردیف از میله های فوتبال دستی نبود و صرفا جنبه دکوری داشت.مبلها و پتوها بسیار کثیف. دسترسی به ساحل بدلیل وجود دیوار بتنی بلند امکان پذیر نبود و بایستی حتما از کوچه های اطراف میرفتی با فاصله حدود 300 الی 400 متر ... پشتیبانی هم افتضاح ، بلافاصله بعد از دریافت اجاره هر چهار شبی که اونجا بودیم دیگه هیچ تلفنی رو جواب ندادن ! در یک کلام و صادقانه بگم حیف پول !
امیرحسین حاجی عباسی
با سلام
ممنون از وقتی که گذاشتید و نظر خودتون را اعلام کردید...
سرویس چک کردیم دمپایی داشت(البته همسفرهای شما زحمت کشیدند و از دمپایی سرویس داخل حیاط استفاده کردند!)
طبقه بالا یک کولر 30 هزار گذاشتیم که نه تنها اتاق را خنک میکند بلکه کل ویلا‌... همچنین طبقه پایین هم کولر دارد...
فوتبال دستی؟ ما در این اگهی فوتبال دستی درج نکردیم و عکسی هم از فوتبال دستی نگذاشتیم چون دوستان خرابش کردند تا بتوانیم درست کنیم...
مبل ها برای عید توسط مبل شویی کاملا شسته شده و همچنین رختخواب ها هر بار از خشکشویی میاید...
فکر میکنم دلیل نارضایتی شما این هست که ویلا را برای 8 نفر اجاره کردید و سه یا چهار خانواده(15 نفر)امده بودید و خب این ویلای دو خواب گنجایش این تعداد را ندارد و از قبل هم هماهنگ نکردید تا امکانات محیا شود...
از ویلا درب به ساحل باز میشود اما به دلیل راهسازی جاده سلامت ساحلی توسط شهرداری محترم امکان رفتن لب دریا از سر کوچه وجود دارد و تا سر کوچه 50 قدم راه با نهایت 100 متر هست و کوچه ما تنها کوچه ای هست که به دریا راه دارد و چگونه از کوچه های اطراف به دریا تشریف بردید جای سوال است...
دوست عزیز شما بارها بار با اقای ناصری(مسول هماهنگی و رسیدگی)تماس گرفتید حتی شب اخر بنده خودم حضور داشتم...
لطفا صادقانه بفرمایید که این نظر شما واقعی هست
شما به هر دلیل ناراضی بودید در میان میگذاشتید ما همه جوره در خدمت شما بودیم
شما درخواست پتو کردید و ما خدمت شما عرض کردیم امکانات که برای شما فراهم کردیم طبق صحبتهای قبلی برای 8 نفر بوده نه بیشتر و در ان تایم تعطیلی دیگر برای ما امکان پذیر نبوده...
ما نه از شما مبلغ نفر اضافه دریافت کردیم نه حرفی زدیم گفتیم مسافرت هست و پیش میاد تعداد بیشتر شود و ما سخت نگرفتیم تا لذت ببرید
نه اینکه کم لطفی کنید و ما را بخواهید زیر سوال ببرید!
در هر صورت باز هم کمال تشکر را از شما داریم و‌ در سفر بعدی قسمت باشد که خدمتی کنیم با هماهنگی ار قبل
smile
0912307XXXX
چهارشنبه 04 فروردین 1400
ویلای بسیار خوبی بود توی 5 روز اقامتمون هیچ مشکلی نداشتیم
تراس رو به دریا و فاصله کم ویلا تا ساحل و همچنین تمیزی ویلا از نکات مثبت بود
ممنون از مالک محترم که همه جوره هوای مارو داشت
رضا موسوی
شنبه 08 شهریور 1399
من 2 شب آخر هفته این ویلا اجاره کردم،چون اولین بار بود که بصورت اینترنتی جایی میگرفتم اولش یخورده نگران بودم، خدا رو شکر روز تحویل به موقع ویلا رو تحویل دادن. میزبانمون اقای عباسی بسیار متشخص بودند. دسترسی ویلا به دریا بسیار خوب بود، یه بالکن بزرگ رو به دریا که موقع صرف صبحانه با نسیم خوبی که میومد بسیار دلنشین بود. بخاطر لب دریا بودن بچه ها خیلی خوشحال بودن و راحت شنا و بازی کردن. فقط وسایل آشپزخونه کمی کسری داشت مثل آبکش یا پارچ که بعد از تماس با میزبان خیلی سریع برامون مهیا کردن. در کل اوقات خوشی رو در این ویلا سپری کردیم،
ممنونم از سایت بسیار خوب ویلاجار
0913628XXXX
شنبه 10 خرداد 1399
سلام
من به همراه همسر و فرزندم در خرداد ماه 3 شب در این ویلا اقامت داشتیم.
نکات منفی: - این امکانات توی ویلا وجود نداشت یا اگه بود خراب بود: باربیکیو- تصفیه آب- فوتبال دستی- جاروبرقی
ویلا با تاخیر 2 ساعته تحویل شد که پس از خستگی راه بسیار زجر آوره.
پس از 2 ساعت تاخیر ویلا بصورت کثیف و بدون تمیزکاری لازم تحویل شد. فرشها پر از موی سگ و گربه بود.
رختخوابها بسیار کثیف و بدون روکش.
چندین بار درب حیاط ویلا توسط افراد ناشناس برای مراجعه به ویلای کناری باز می شد بدون اینکه کسی اجازه بگیره.
ویلا مملو از حشره از جمله هزار پا و عنکبوت بود که ما تک تک رو با حشره کش به خدمتشون رسیدیم.

نکات مثبت:
نزدیکی به ساحل
ویو تراس رو به دریا که موقع صرف وعده غذایی لذت بخش بود.
بزرگی ویلا
0912557XXXX
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1399
من به همراه همسرم سه شب در این ویلا اقامت داشتم، نظافت و سرویس دهی بسیار عالی بود.
مکان دنج و پر از آرامش کنار ساحل، برای استراحت و دوری از شلوغی شهر فوق العاده بود.