رزرو ویلا با استخر و بیلیارد در اربکله کد 91

6 اتاق در 4 طبقه
600 متر

این ویلا گنجایش ظرفیت مهمان تا 40 نفر را دارد

ویلا دارای 2 هال و پذیرایی و 6 خواب و 6 تا سرویس میباشد.
دارای استخر روباز آبگرم و جکوزی
دارای 2 تراس و حیاط خیلی بزرگ ویوی جنگل کوه و شهر میباشد.با تمام امکانات رفاهی و از نظر امنیت عالی می باشد.
این ویلا دارای دو واحد جدا از هم و مجزا میباشد و بصورت کامل (دو واحد با هم) اجاره داده می شود. مزیتی که این ویلا دارد آن است که دو خانواده می توانند همزمان این ویلا را اجاره کنند و با هم باشند و در عین حال در واحدهای مجزا حریم خصوصی خودشان را نیز داشته باشند
این ویلا واقع در اربکله بام رامسر (بهترین نقطه رامسر) میباشد.
این ویلا گنجایش ظرفیت تا 40 نفر را دارد
برای مسافرانی که با تعداد نفرات بالا هستند این ویلا مورد خوبی میباشد.
پذیرش کلیه خرید نهار،شام، به سفارش مهمان، و سفارش برای سورپرایز تولد.
کلیه وسایل ویلا تعویض شده

قیمت اعلام شده مربوط به روزهای عادی و تا سقف ظرفیت نرمال میباشد و قیمت در روز های آخر هفته، تعطیلات، مناسبت ها، ایام نوروز و یا نفرات بیش از ظرفیت نرمال، افزایش می یابد.
(این ویلا گنجایش ظرفیت مهمان تا 40 نفر را دارد)
آخرین ویرایش: 9 سال و 8 ماه و 7 روز قبل
تاریخ درج آگهی: 9 سال و 8 ماه و 6 روز قبل

درخواست با موفقیت ثبت شد

درخواست شما با موفقیت برای آگهی دهنده این ملک ارسال شد و ایشان با شما تماس خواهند گرفت.در صورت عدم تماس ایشان، ملک دیگری را انتخاب نمایید.

چشم انداز

کنسول XBOX یا PS
کولر آبی
کولر اسپلیت
7عدد (تمام خوابها و هال و پذیرایی مجهز به اسپلیت)
کولر گازی پنجره‌ای

0994452XXXX
سه شنبه 05 مهر 1401
سلام
روز 30 شهریور وارد این ویلا شدیم.
ویلا چشم انداز خوبی دارد اما
ویلا بسیار کثیف بود . تمام شیرآلات چکه می‌کرد. سرویس های بهداشتی بدبو و کثیف بودن. اصلا چیزی به اسم مایع دستشویی در سرویس ها وجود نداشت. کابینت آشپزخانه همه شکسته و داغون بوده و هستند.
اینها همه در مرحله اول قابل تشخیص بود. وقتی به میزبان اعتراض کردیم گفتش همینه که هست و اگه میخواهید پولتون رو پس بدم اما چون خسته بودیم و ایام تعطیلات بود پیش خودمون فکر کردیم شاید ویلا گیرمون نیاد و مجبور شدیم بمونیم.
رفتار میزبان بسیار بد و زننده بود.
شب اول آب قطع شد و وقتی ما اعتراض کردیم، به ما گفت لوله آب در جنگل ترکیده و از فردا قطعی آب درست میشه.
همه اش دروغ می‌گفت چون این روال آب اون منطقه بود که بعد از ظهر ساعت 5 تا فرداش 7 صبح آب قطع میشد و چون منبع و پمپ آب درست کار نمی‌کرد و نشتی داشت از 8 شب تا 7 صبح آب کاملا قطع بود.
هر چقدر به میزبان زنگ زدیم و اعتراض کردیم کلا گوشیش قطع بود و از دسترس خارج کرده بود. هر روز باید کلی وقت میگذاشتیم و پمپ رو هواگیری میکردیم تا یک قطره آب داشته باشیم.
اولیه ترین امکانات که آب باشه رو این ویلا نداره و تمام مخازن آبش نشتی داره. میز بیلیاردش کج هستش و توپ روش ثابت نمی‌مونه. فوتبال دستی اش توپ نداره و تا آخر سه روز اقامت ما هم بهمون نرسوند. موکت های ویلا بسیار کثیف و چندش هستش. مبلها سوراخ و پاره و کثیف هستن.
0913729XXXX
پنج شنبه 24 شهریور 1401
به مدت سه شب در شهریور ماه در این ویلا اقامت داشتیم
نکات مثبت:
ویو عالی و تراس بزرگ رو به دریا داشت و از نظر موقعیت عالی بود
نکات منفی:
1- در بدو ورود به ویلا مبل ها بسیار کثیف بود و وقتی به آقای بخشی اعتراض کردیم با برخورد بد ایشان مواجه شدیم. بقدری کثیف بود که مجبور شدند کارگر آوردن مبل ها را تمیز کنن که با توجه به اینکه در ویلا مستقر شده بودیم اصلا حس خوبی نبود و فقط مبل های یک طبقه از ویلا تمیز شد!
2- شب اول تا فردا ساعت 10 صبح به علت خرابی پمپ ویلا آب نداشیتیم و قطع بود و تا ساعت ها جوابگوی تلفن نبودن!
3- آب حمام سرد بود که با اینکه پیگیری کردیم برای درست کردنش نیومدن خودمون دست به کار شدیم و دمای آب را اصلاح کردیم!
4- آب استخر کثیف و کدر بود و پشت استخر کارگران در ساختمان نیمه ساخت در حال کار بودن و حفاظ های پارچه ای پاره شده بود و دید به استخر داشتن
5- فوتبال دستی بدون پایه و غیر قابل استفاده بود
6- میز بیلیارد اسقاطی و خراب بود
7- جکوزی در زیرزمین ویلا در فضایی بسیار کثیف قرار داشت. جکوزی بسیار کثیف و مملو از جرم بود و غیر قابل استفاده بود!
8- در توضیحات گفته شده ویلا سیستم صوتی دارد در صورتیکه نداشت
9- در توضیحات گفته شده دوش در حیاط دارد که وجود نداشت
10- ویلا تعداد بسیار زیادی پله دارد که اصلا مناسب استفاده افراد سالمند نمی باشد.

و بد تر از همه برخورد بسیار بد آقای بخشی در بدو ورود بود!! وقتی اعتراض کردیم که شما در سایت گفتین همه وسایل به تازگی نو سازی شده و چرا مبل ها و وسایل اینقدر کثیف است با برخورد بد ایشان مواجه شدیم که اگه نمی خواین اجاره نمیدم و اصلا نمی خوام اجاره بدم و تخلیه کنین و .. این در شرایطی بود که زمان پیک مسافر بود و ایشان با اطلاع از این موضوع سو استفاده کرد!

بطور کلی اصلا اجاره این ویلا را توصیه نمی کنم
0913274XXXX
جمعه 18 شهریور 1401
سلام. بسیار بسیار بد و افتضاح...زیر تمامی مبل ها چسب موش بود..مار در خانه رویت شده بود.تمامی سرویس ها بوی گند میداد.تمامی شیر ها و دستگیره ها خراب بود.درب یک دستشویی کلا قفل بود.
0903622XXXX
چهارشنبه 12 مرداد 1401
سلام خسته نباشید خدمت مدیر سایت ویلاجار من در تاریخ 8مرداد به مدت 4شب این ویلا بودم از لحاظ نظافت بسیار عالی برخورد با مهمانان بسیار خوب استخر ویلا خیلی تمیز بود ممنونم از آقای بخشی برای برخورد خوبی که باما داشتن در کل ویلای تمیزی بود مچکرم
0930574XXXX
دوشنبه 29 شهریور 1400
سلام
خسته نباشد
ما در تاریخ 24 شهریور به مدت 4 شب توی این ویلا بودیم
از لحاظ نظافت بسیار عالی تمام پله های ویلا موکت بود و تمام ملافه ویلا تمیز و مرتب بود
استخر هم تمیز و بدون مشرف
من و خانواده راضی بودم
0935166XXXX
شنبه 01 آذر 1399
سلام خسته نباشید
من در تاریخ 21 ابان به مدت 4 شب در این ویلا اقامت داشتیم همراه باخانواده از نظر نظافت بسیار تمیز بود و اینکه نوشته بودن گاز شکسته هست و یخچال خراب به هست به هیچ عنوان این مورد ها رو صحت نداشتن میزبانی خوبی داشتم حتی برای ما هم بااینکه میدانیم آب استخر تصفیه خانه داره اما آب رو تعویض کرده بودن
شخصی که ویلا رو تحویل داد با بخورد خوبی روبه شدن بااینکه ویلا رو 2 ساعت هم ما دیر به ایشان تحویل دادیم اما از نظر مشتری مداری از ایشان ممنونم اولین بار بود که میزبان برخورد خوبی با ما داشته بود
از سایت ویلا جار کمال تشکر را دارم
0902892XXXX
یکشنبه 20 بهمن 1398
ویلای خوبی بود، بزرگ و راحت و در حال نو سازی بود
اصلا هم کثیف نبود و واقعا خوش گذشت
رسیدگی هم به خوبی بهمون شد از جانب میزبان
* موجود نیست *
از اینکه که نظر خودتون رو اعلام کردید سپاسگذارم. ویلا در ایام نوروز بصورت نوسازی شده و با کیفیت خاصی به مهمانان محترم تحویل داده میشه. ممنونم که ما را برای میزبانی انتخاب کردید.
0913165XXXX
جمعه 22 شهریور 1398
سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت ویلاجار
من تاریخ 18شهریور به‌مدت 4 شب در ویلا کد 91 اقامت داشتم
بسیار بهم خوش گذشت ویلا بسیار تمیز ویوی بسیار زیبا وسایل تکمیل استخر بسیار تمیز و عالی
ممنون که این امکان را به ما دادید نظرات خودمون را بهتون بگیم.
از میزبان هم ممنونم که ویلا رو سر وقت بهم تحویل دادن بدون هیج علافی
0919743XXXX
پنج شنبه 31 مرداد 1398
سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت ویلاجار
من به همراه خانواده از تاریخ 27 مرداد به مدت 4 شب این ویلا رو رزرو کردم ویلا به صورت 2 طبقه مجهز و تمیز تمام پتوها و روتختی ها تمیز از لحاظ نظافت حرف برای گفتن نداشتیم استخر تمیز و با بنر های مناسب پوشیده شده بود وسایل بازی عالی باویوی بسیار زیباازتون ممنونم.از جناب بخشی بخاطر اخلاق و رفتار وتایم دقیق تحویل ویلا ممنونم فردی بسیار خوش اخلاق ومسولیت پذیز واقعا فکر همچنین میزبانی نداشتم چون شمال زیاد میام به من وخانوادم خوش گذشت ممنونم که این امکان به ما دادید که دیدگاه خود را ثبت کنیم سپاسگذارم
ممنون هستم از شما
محمد عزیزی
جمعه 25 مرداد 1398
سلام خسته نباشید من به مدت 5 شب در این ویلا اقامت داشتم امروز 25 مرداد تحویل دادم از لحاظ نظافت بسیار عالی بود ویوی خیلی خوبی داشت استخر با هبچ عنوان از بیرون دید نداشت با بنر ها مخصوص پوشیده شده بود از اقای بخشی بابت مهمان نوازی و اخلاق خوبی که داشتن ممنونم فردی مسولیت پذیر بودن به من و خانواده ام خوش گذشت از شما ممنونم
ممنون هستم خوشحال هستم که تونستم میزبانی خوبی برای شما بود باشم
0919885XXXX
پنج شنبه 24 مرداد 1398
سلام ممنونم از میزبانی شما اقای بخشی ما 4شب اقامت داشتیم از این ویلا بسیار تمیز و خوب بود استخر هیچگونه دید نداشت دور استخر با بنر پوشیده شده بود ممنونم