ویلایی
110 متر

این ویلا دارای سیستم صوتی و بیلیارد و فوتبال دستی و تاب میباشد
سه دستگاه ویلای کنار هم مجزا از هم تا ساحل سنگی

قیمت اعلام شده مربوط به روزهای عادی و تا سقف ظرفیت نرمال میباشد و قیمت در روز های آخر هفته، تعطیلات، مناسبت ها، ایام نوروز و یا نفرات بیش از ظرفیت نرمال، افزایش می یابد.
آخرین ویرایش: 9 ماه و 15 روز قبل
تاریخ درج آگهی: 6 سال و 11 ماه و 2 روز قبل

درخواست با موفقیت ثبت شد

درخواست شما با موفقیت برای آگهی دهنده این ملک ارسال شد و ایشان با شما تماس خواهند گرفت.در صورت عدم تماس ایشان، ملک دیگری را انتخاب نمایید.

چشم انداز

angry
0912516XXXX
شنبه 10 آبان 1399
والا خدمتتون باید بگم این ویلا اینقدر کثیف و غیر بهداشتی و بیخود که حتی نمیتونی 5 دقیقه تحمل کنی من یه سری عکس دارم از این ویلا براتون میذارم
این عکس تخت خوابشه
دستشویی ،حمام ، اتاق ها ، کف سالن
بهتون اصلا پیشنهاد نمیکنم برید اینجا 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
0912905XXXX
جمعه 06 دی 1398
ما دو روز در این ویلا اقامت داشتیم محیطی بسیار دلچسب و آروم داشت و مدیریت بسیار مسئول و مشتری مدار داشت که به خواسته های مسافر ارزش و احترام میگذاشتند و سیستم صوتی عالی بود و لحظات شادی در این سفر داشتیم
با امید موفقیت برای ایشان
0918723XXXX
جمعه 05 مهر 1398
خدمت دوستان عزیزی که میخواهند این ویلا رو اجاره کنند میرسانم که من در ایران زندگی نمیکنم و برای دیدن فامیل در شهریور ماه امسال به ایران آمدم! تصمیم گرفتیم ویلای ساحلی اجاره کنیم تا چند روزی در کنار فامیل اوقات خوشی برای خودمان داشته باشیم. از این رو به شهر دریا کنار مسافرت کردیم. در آن تاریخ این ویلا را با قیمت بسیار بالا اجاره کردیم و دلیل ایشان این بود که ایام پیک سال رو انتخاب کردید.
وقتی وارد ویلا شدیم اولین چیزی که جلب توجه کرد یک ویلا بود که به سه قسمت تقسیم شده و به سه خانواده مختلف اجاره داده بودند. در ضمن این ویلا در ویلاجار به صورت ویلای ساحلی تبلیغ شده که اینطور نبود، یک ویلای صخره ایی بود که ما بعلت اینک بچه دار بودیم اصلا به دنبال چنین ویلای نبودیم. میزبان فیلمی رو برای ما از ویلا فرستادند که شما با دیدن این فیلم احساس می کردید چند قدمی ساحل هستید. تمام چیزهای که اینجا تبلیغ شده بود با چیزی که در ویلا بود مطابقت نمیکرد، از قبیل باربیکیو که با 10 تا اجر یک منقل زمینی روی میز شومینه طراحی کرده بودند.
مهران ملکوتی راد
با سلام خدمت شما دوست عزیز
تمامی اطلاعات ویلا داخل سایت وجود داره و با کمی توجه و مطالعه میشود انتخاب درستی انجام داد ما هم نهایتا در تعطیلات با اینکه به شما رزرو داده بودیم تنها کاری که میشد انجام دادیم و مابقی مبلغ را از شما دریافت نکردیم. در ضمن این ویلا با دو ویلا دیگر در مجاورت هم و مجزا از هم تا ساحل قرار دارند و این ویلا ساحلی است ولی ساحل آن صخره ای است.
سپاس از دیدگاه شما دوست عزیز
0912579XXXX
یکشنبه 06 آبان 1397
هفته گذشته دو شب اینجا بودیم، اولأ که ویلا رو بسیار کثیف تحویل دادن و مجبور شدن ساعت 4 نظافتچی بفرستن تا تمیز کنه، یه اتاق پایین داره که مناسبه ولی دو تا اتاق بالا بسیار کوچک و سقف کوتاه (با قد 170 سرت به سقف میخوره و باید دولا راه بری).
جکوزی سیار خرابه و نشتی داره و نمیشه پرش کرد. میز بیلیارد ترک خورده و به خاطر رطوبت ور اومده و باعث میشه که توپ جفتک بندازه موقع حرکت.
حدود ده تا دوچرخه داره که در واقع 2 تاش سالمه، یا زنجیر نداره یا زنگ زده و نمیشه پا زد!
فوتبال دستیش سالمه!
فقط تنها خوبیش ویو رو به دریاست
مهران ملکوتی راد
با سلام خدمت شما دوست عزیز
ای کاش واقعیتها بیشتر روشن میشد مثلا لحظه ورود فرمودین هوا دم داره کولر ها رو تو پاییز با هوای سرد روشن کردین من دلیلش رو متوجه نشدم که چرا تو پاییز کولر روشن کردین؟ بعد گفتین چقدر سرده؟ که ما برای شما کولرها رو خاموش کردیم و شومینه و بخاری روشن کردیم. امیدوارم دلخوری شما بابت در دسترس نبودن کنترل کولر اتاق خواب طبقه بالا نبوده باشد.
تمام لوازم ویلا سالم است. جکوزی لمسیه و کار کردن باهاش بسیار آسانه. دوچرخه ها سالم است. نظافت کامل انجام شد
سقف یکی از دو اتاق خواب طبقه بالای این ویلا اینطوری طراحی و ساخته شده.
ما نهایت تلاش خود را برای کسب رضایت مشتری انجام میدیم و دادیم شما هم اطلاع دارید حتما ولی تو کامنت ذکر نشد.