اجاره ویلا و سوئیت - آپارتمان

گیلان - ماسال   گیلان- ماسال - روستای وشمه سرا
owner

09357559653 کد ملک: 2815

هنگام تماس تلفنی، لطفاً به کد ملک 2815 در ویلاجار اشاره کنید تا سریع‌تر راهنمایی شوید. قبل از تماس، راهنمای معامله امن و قوانین را بخوانید.

اجاره از شبی 180,000 تومان

قیمت اعلام شده مربوط به روزهای عادی و تا سقف ظرفیت نرمال میباشد و قیمت در روز های آخر هفته، تعطیلات، مناسبت ها، ایام نوروز و یا نفرات بیش از ظرفیت نرمال، افزایش می یابد.

(آخرین ویرایش: 5 روز قبل)

(تاریخ درج آگهی: 1 سال و 7 ماه و 4 روز قبل )

درخواست رزرو از تاریخ

دیدگاه مسافران

چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 09:36

سلام
فضای بسیار خوبی دارد هم خود ویلا هم اینکه در یک روستای بسیار بکر و دیدنی قرار دارد. فاصله بسیار نزدیکی تا ماسال دارد. خانواده بسیار صمیمی دارند خانم حبیبی و همسر و فرزندشون
در کل خیلی عالی بود

0990676XXXX
دوشنبه 09 مهر 1397 ساعت 12:25

سلام،
بنده به همراه خانواده به مدت ٤ شب در این ویلا مهمان خانم حبیبى بودیم. ویلاى بسیار تمیزى بود و مکان ویلا در جایى خوش اب و هوا و جایى ارام و دنج واقع شده. از همه مهم تر اینکه دسترسى بسیار اسان به مرکز شهر و یا روستاهاى اطراف داشتیم که خیلى خوب بود.
در کل خیلى راضى بودیم و فقط میتونم پیشنهاد بدم که تجربه کنید. 👌

باسلام و درود فراوان خدمت شما
ممنونم از اینکه مارا لایق دانستین تا میزبان شما سروران باشیم به امید دیدار مجدد شما عزیزان
رضایت شما باعث افتخار ماست

جمعه 06 مهر 1397 ساعت 09:08

سلام ما چند روز مهمان خانم حبیبی بودیم . ویلای دنج و تمیزی بود . من به همراه همسر و فرزندم به مدت 3 شب در این ویلا بودیم . خانواده ی حبیبی بسیار خوش اخلاق بودند و زحمت نان محلی و عسل طبیعی برای صبحانه برای ما رو کشیدن . در کل خیلی عالی بود 👌👌

پنجشنبه 05 مهر 1397 ساعت 07:27

عکسهای محوطه و فضای باز ویلا بسیار زیباتر از واقعیت موجوده. ضمن اینکه در کنار ویلا یک کارگاه چوب بری بود که با صدای بسیار زیادی مشغول کار بودند. و ما با وجودی که رزرو هم کرده بودیم و تا اونجا هم رفته بودیم مجبور به انصراف شدیم و با سختی تونستیم یه جای دیگه پیدا کنیم. اخلاقیات حکم میکرد این خانم صبحش که از کار کارگاه چوب بری اطلاع پیدا کرده بود به ما شرایط رو اعلام میکرد تا ما تصمیم میگرفتیم اصلا بریم اونجا یا نه؟
محمدی

الهام حبیبی

باسلام خدمت این مسافر عزیز.من این توضیح رابرای همه ی مسافران داده ام که تنها تفاوت حقیقت ویلا با عکسهای حیاطش در این است که عکسها برای ماه اردیبهشت هست و خانم محمدی در ماه مهر رزرو داشتن و این یک چیز کاملا طبیعی هست.بله یک‌کارگاه در کنار ویلاهست ولی سروصدای خاصی ندارد چون کاملا بسته است ومن پنج سال هست که سابقه ی اجاره ویلارا دارم و مشکل خاصی پیش نیامده است .ومن مسافراهای داشتم که برای دهمین بار ویلامو رزرو کردن.باتشکر

جمعه 30 شهریور 1397 ساعت 01:26

سلام ما دوشب در اینجاهستیم وخیلی خیلی تمیزوشیک هست تمام لوارم ضروری رو داره وخانواده حبیبی خانواده خوش اخلاق خیلی مهربانی هستند حتمابرید قیمت مناسبی هم داره👍👍👑👑❤❤

یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 15:10

سلام روزتون بخیر
میخواستم بدونم امکان اوردن حیون خانگی رو هم داریم یا نه؟
سپاس

سه شنبه 06 شهریور 1397 ساعت 13:04

با سلام. ما دوشب اینجا بودیم .خیلی ویلای تمیز و با خوبی بود.محیط دنج و زیبایی داشت.صاحب خانه هم خانوم خوش اخلاق و خوش برخوردی بود.با تشکر. سمایی

باتشکر از آقای سمایی مسافر عزیز میزبانی از شما باعث افتخار ماست

پنجشنبه 01 شهریور 1397 ساعت 00:49

سلام ما سه شب در این ویلا اقامت داشتیم محیط دنج و زیبایی داشت ویلا هم تمیز و مرتب بود و صاحب خانه هم خانم خوش اخلاق و خوبی بود

پنجشنبه 25 مرداد 1397 ساعت 21:45

با سلام و تشکر از صاحب خونه خوش برخورد و صمیمی ما سال پیش مهمان انها بودیم واقعا خانواده مهربان و منصفی بودن و ویلایی که ما در اون اقامت داشت داشتیم واقعا تمیز و مرتب بود و بازدید از ماسال و زیبایی های اولسبلنگاه و اقامت در ویلا های خانم و اقای حبیبی رو به مسافران پیشنهاد میکنم

پنجشنبه 25 مرداد 1397 ساعت 21:35

اقامتگاه زیبا و خوبیه، امکانات خوبی هم داره، برخورد صاحبخانه هم عالی

با تشکر از همه مهمانان عزیز
ممنون از لطف بی کران شما
میزبانی از شما عزیزان، افتخار ماست

سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 19:20

برای سه روز با ایشان هماهنگ کرده بودم. اما خانم حبیبی فردای روز هماهنگی و در زمان پرداخت بیعانه قیمتها را تغییر دادن و باعث به هم خوردن برنامه سفر ما شدن. با وجود آنکه هماهنگی بسیار زیادی با خانواده های دیگر انجام داده بودیم، متاسفانه برنامه ما کنسل شد.

با سلام خدمت این مسافر عزیز
ساعتی که ایشون تماس گرفتن دیر وقت بود و من سوار ماشین بودم و تقویم و دفتر رزرو ویلا همرام نبود ایشون تاریخ رزرو رو فرمودن که تاریخ رزرو بین روزهای عادی و تعطیلات بود و من به این مسافر عزیز عرض کردم که درایام عادی قیمت سایت هست و در روز های تعطیلات بیشتر می شود.
تاریخ مورد درخواست این مسافر محترم دو شب تعطیلات بود و یک شب روز عادی ولی ایشون تاکید فراوان داشتن که دو روز عادی و یک روز تعطیلات برای همین ما به نتیجه نرسیدیم باز هم من از این مسافر عزیز و سو تفاهمی که پیش آمده پوزش می طلبم

سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 14:54

سلام و تشکر از صاحب خانه ویلا خاطره ها
ما مسافر چند روز پیش ویلا بودیم مکان بسیار تمیز و مرتب و جای امنی است برای خانواده، خیلی راضی بودیم درضمن شهریور ماه هم تصمیم داریم به شهر زیباشون سفر کنیم.

دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 12:55

با سلام.
محل ویلا جای زیبایی است و رفتن به آنجا را در کل به دوستان توصیه می کنم.
نقاط قوت:
- زیبایی محل
- رفتار مناسب صاحبخانه
- نزدیکی سوپرمارکت برای احتیاجات اولیه
نقاط ضعف:
- عدم وجود پنکه دستی یا سقفی در اتاق خوابها که در گرمای تابستان امکان استفاده از اتاق خوابها وجود ندارد

سلام
رضایت شما باعث افتخار ماست.
برای اتاق ها هم پنکه تهیه شد. یک دستگاه کولر اسپلیت در سالن پذیرایی است. اگر درب اتاق ها باز باشد اتاق ها هم کاملا خنک می شود و اگر درب اتاق ها بسته باشد پنکه در اتاق ها موجود است.