اجاره ویلا و سوئیت - آپارتمان

مازندران - محمود آباد   ( محمودآباد، بلوار معلم،کیلومتر ۳ بسمت فریدونکار، شهرک مروارید ساحل دریای خزر )
دوشنبه 03 خرداد 1395

رستوران راه چوبی محمود آباد

شعبه دوم مجموعه رستوران های راه چوبی در شهر محمود آباد استان مازندران در نوروز ۹۳ افتتاح شده است.
انواع غذاهای محلی و ایرانی، فست فود، ایتالیایی و ... در بخش های مختلف این رستوران عرضه می شود.

استخر، سونا، مرکز خرید، سالن بیلیارد، رستورانهای متنوع در سه وعده غذایی و… از جمله امکانات این مجموعه می باشد.

دیدگاه کاربران

حسن
یکشنبه 12 آذر 1402
اولین بار به اینجا مراجعه کردیم فضای نسبتا خوبی داشت، البته اون موقع ها تازه راه اندازی شده بود و هنوز جای کار داشت غذا هم کته کبابی سفارش دادیم که معمولی بود البته از اون موقع تا الان ممکنه کیفیت غذاها بهتر شده باشه چون نظرات دوستان را خوندم اکثریت تعریف کردند
زیبا
من ماجراجویی توی رستوران ها و کافه ها رو خیلی دوسدارم عالی بود
ati matin
چهارشنبه 06 مرداد 1400
غذاهاش خیلی خوشمزه بود از طعم غذا راضی بودیم ولی پذیرش خیلی ضعیفی داشت خیلی درهم برهم بود و غذاهای سنتی اش خیلی بهتر از فست فودش بود.
view.man
شنبه 22 خرداد 1400
رستوران راه چوبی صبحانه های فرنگی هم داره. به به 👏👏 صبحانه های فرنگی و به خصوص انگلیسی کالری و پروتئین بیشتری دارند.
shima.753
یکشنبه 12 اردیبهشت 1400
من چند سالی هست که هر وقت میرم شمال به این رستوران میرم و از منوهای همه قسمتهاش امتحان میکنم. بدون شک بهترین هست از نظر فضا و هم از نظر غذاهاش😋
mhs_mghb
دوشنبه 16 فروردین 1400
رستوران راه چوبی عالی و بسیار بینظیره مخصوصا فست فودهاش😍 از نظر فضا و مکان هم چیزی کم نداره.
zohrehashrafian
شنبه 16 اسفند 1399
ما یک بار خانوادگی رفتیم بیشه کلا محمود آباد به این رستوران هم رفتیم خوب بود. صبحانه هم سرو میشه.
shirin
شنبه 18 بهمن 1399
من تو یه شب بارونی رفتم اینجا خیلی خوش گذشت راضی بودم..👌👌👌 غذاش رو با هیچی عوض نمیکنم.
copl
سه شنبه 16 دی 1399
ما رفتیم. انگیزه سفر رو برامون بیشتر کرد. تهران هم یه فودکورت راه چوبی داره.
شهاب اخوان
شنبه 29 آذر 1399
دیزی هم دارند ؟
iabbasian
چهارشنبه 21 خرداد 1399
یه سر رفتم شمال بهم پیشنهاد دادند برم این رستوران، فیش اند چیپس سفارش دادم خیلی خوب بود. برخوردشون هم عالیه.
شایان نوری
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1399
بی شک در سفر بعدی به این شهر ساحلی زیبا، فودکورت ساحلی راه چوبی با موزیک زنده، مزرعه تفریحی و سالن کنسرت اکسین رو امتحان کنین. رشد چشمگیر این منطقه نوید سرمایه گذاری های عظیمی در کنار تفریحات محمودآباد را می دهد